Results 1 to 10 of 13

Thread: Traduction en Français du tuto d'Ascension "ATLAS STYLE" / French translation

Threaded View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    Guild Novice Monsieur H2o's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    France
    Posts
    16

    Tutorial Traduction en Français du tuto d'Ascension "ATLAS STYLE" / French translation

    Bonjour aux francophones !

    Ainsi que je l'ai indiqué à l'auteur de ce tuto sur son profil, j'ai beaucoup apprécié son travail fantastique. Cependant, si vous avez comme moi une version en Français de Photoshop vous allez rapidement vous faire des nœuds au cerveau pour trouver à quoi correspondent les termes utilisés, vu que les traducteurs d'Adobe n'ont pas forcément utilisé les termes les plus pertinents pour nous. Je vous propose donc une traduction de ce tuto. J'ai pris le temps de vérifier chaque terme pour éviter toute erreur. Si cette traduction plaît (n'hésitez pas à me le faire savoir en m'envoyant un message), je pourrais vous en proposer d'autres ultérieurement. Amusez-vous bien !

    IN ENGLISH !

    Hi to francophone people !
    As I wrote to this tutos' author on his profile, I really appreciate his fantastic job. But, if you are using the french version of Photoshop as I do, you'll quicky become nuts on trying to find what matches with the used tems, because of their low pertinence choosed by the adobe's translaters . So I'd like to submitt a translation to you. I took my time to verify each term to find out any mistake. If you like this translation (do not hesitate to send me a message), I will be able to submitt some others, later. Have fun !
    PDF
    Click image for larger version. 

Name:	atlas style Français - French by Ascension.pdf 
Views:	314 
Size:	773.7 KB 
ID:	29139
    Word
    atlas style (Français - French) by Ascension.doc
    Last edited by Monsieur H2o; 09-11-2010 at 05:01 PM.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •